انبر قفلی فیلتر بازکن اکتیو مدل AC6009FL

Active AC6009FL Clamp Locking Pliers
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: – فک سخت کاری شده و ساخته شده تولید شده به روش فورج (آهنگری گرم) – دارای مکانیزم قفل مناسب جهت اعمال فشارهای بالا برای گرفتن قطعات – دارای ضامن آزاد کننده با روکش پی وی سی – دارای ورق ضخیم با آبکاری نیکل
  • ابعاد: 9 × 2 × 24 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: استیل
  • جنس دسته: فلز
  • نوع انبر: انبر قفلی
  • ویژگی‌های انبر: قفل
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالا ها
مرجوع کالا تا 2 روز در صورت معیوب بودن کالا
پرداخت در محل در استان تهران و البرز
ارسال با باربری، پست، تیپاکس، اسنپ باکس (تهران)، ارسال فوری با اتوبوس
استعلام موجودی، قیمت و مشاوره خرید 09121331087 یا 02166725123
فروش به شرکت ها با فاکتور رسمی
فروش به همکاران

ناموجود

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

معرفی انبر قفلی فیلتر بازکن اکتیو مدل AC6009FL

انبر قفلی امروزه یکی از پرمصرف‌ترین و متداول‌ترین انبرها هست که مصرف عام پیدا کرده است.انبر قفلی به منظور گرفتن مهره و سرپیچ بعنوان آچار، گرفتن لوله از قبیل آچار لوله گیر یا نگهداشتن قطعات مانند انبردست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر به عنوان گیره (پیچ دستی) کوچک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.انواع مختلفی از انبرهای قفلی وجود دارد تا کارهای تخصصی‌تر به آسانی انجام شود.« انبرقفلی فیلتربازکن اکتیو سایز ۹ اینچ مدل AC6009FL » یکی از حرفه‌ای‌ترین و با دوام‌ترین انبر قفلی‌های موجود در بازار جهت باز کردن فیلتر روغن انواع خودروهای کوچک و متوسط است.این انبرقفلی فیلتربازکن دارای فک مقاوم و سخت کاری شده هست.

بررسی و مشخصات انبر قفلی فیلتر بازکن اکتیو مدل AC6009FL

انبر قفلی امروزه یکی از پرمصرف‌ترین و متداول‌ترین انبرها هست که مصرف عام پیدا کرده است. انبر قفلی به منظور گرفتن مهره و سرپیچ بعنوان آچار، گرفتن لوله از قبیل آچار لوله گیر یا نگهداشتن قطعات مانند انبردست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر به عنوان گیره (پیچ دستی) کوچک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.انواع مختلفی از انبرهای قفلی وجود دارد تا کارهای تخصصی‌تر به آسانی انجام شود.« انبرقفلی فیلتربازکن اکتیو سایز ۹ اینچ مدل AC6009FL » یکی از حرفه‌ای‌ترین و با دوام‌ترین انبر قفلی‌های موجود در بازار جهت باز کردن فیلتر روغن انواع خودروهای کوچک و متوسط است. این انبرقفلی فیلتربازکن دارای فک مقاوم و سخت کاری شده هست. فک‌ها از جنس فولاد ابزاری و به روش آهنگری (فورج) تولید و کاملاً سخت‌کاری می‌شوند. این انبر قفلی از مکانیزم قفل مناسب جهت اعمال فشارهای بالا برای گرفتن قطعات برخوردار است. بدنه این انبر دارای ورق ضخیم با روکش نیکل بوده. این انبر قفلی دارای ضامن آزاد کننده سریع با روکش پی وی سی است تا به راحتی بتوان با این ضامن ، انبر را از حالت قفل خارج نمود.

قیمت و خرید Active AC6009FL Clamp Locking Pliers

برای اطلاع از قیمت و خرید انبر قفلی فیلتر بازکن اکتیو مدل AC6009FL میتوانید با کارشناسان ابزاربرند تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مشخصات فنی

سایر توضیحات

– فک سخت کاری شده و ساخته شده تولید شده به روش فورج (آهنگری گرم)

– دارای مکانیزم قفل مناسب جهت اعمال فشارهای بالا برای گرفتن قطعات

– دارای ضامن آزاد کننده با روکش پی وی سی

– دارای ورق ضخیم با آبکاری نیکل

ابعاد

9 × 2 × 24 سانتی‌متر

جنس بدنه

استیل

جنس دسته

فلز

نوع انبر

انبر قفلی

ویژگی‌های انبر

قفل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی فیلتر بازکن اکتیو مدل AC6009FL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *