قلاب S چوکر

Alloy Sliding Choker Hook
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالا ها
مرجوع کالا تا 2 روز در صورت معیوب بودن کالا
پرداخت در محل در استان تهران و البرز
ارسال با باربری، پست، تیپاکس، اسنپ باکس (تهران)، ارسال فوری با اتوبوس
استعلام موجودی، قیمت و مشاوره خرید 09121331087 یا 02166725123
فروش به شرکت ها با فاکتور رسمی
فروش به همکاران

تماس بگیرید

نقد و بررسی تخصصی

مشخصات فنی قلاب s چوکر

قلاب S یکی از پر کاربردترین اتصالات طناب و زنجیره ای در صنعت بالابر است که در انواع تناژ و با مارک های مختلف تولید و عرضه می شود. کاربرد اصلی قلاب S در تولید قلاب های سیم بکسل ، زنجیر و قلاب حلقه ای جرثقیل است.از انواع قلاب S می توان به قلاب S ضامن دار ِ قلاب S ضامن دار گردان ِ قلاب S ضامن دار پین خور ِ قلاب S دانه گیر پین خور و قلاب S ضامن از بغل پین خور اشاره کرد.

قلاب S وسیله ای برای گرفتن و بلند کردن بارهای با جرثقیل از زمین است. کاربرد اصلی قلاب S در تولید قلاب های سیم باریک و زنجیر و قلاب حلقه ای جرثقیل است.
این قلاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با بستن قلاب به دور محیط بار، بار را محکم کنند. قلاب چوکر s با همراه با یک قفل ایمنی است که از سر خوردن قلاب به عقب جلوگیری می کند. این قفل ۰٫۸ تا ۵٫۴ تن تحمل بار دارد.قلاب چوکر s از  جنس آلیاژفولاد است که پس از عملیات حرارتی و شکل گیری سخت می شود تا استحکام آن افزایش یابد و با رنگ های ایندوسکو رنگ شده است .

نکات ایمنی حین استفاده از قلاب s چوکر

در صورت عدم رعایت مراحل مناسب، بارها ممکن است از قلاب جدا شوند. سقوط بار ممکن است باعث آسیب جدی یا مرگ شود. وزن بار باید همیشه روی قلاب باشد اگر وزن روی قفل باشد امکان شکستن قلاب وجود دارد. هرگز نیرویی بیش از حد مجاز تعیین شده روی قلاب اعمال نکنید. هرگزجسمی را با نوک قلاب بلند نکنید. اندازه طناب سیم ۵/۸ اینچ میباشد و عرض قلاب ۳٫۰۶ اینچ و طول ۶٫۳۷ اینچ است. حداکثر میزان بار قابل جابه جایی با قلاب ۵۰۰۰ پوند معادل ۲۲۶ کیلوگرم بار است. محدودیت تحمل بار بر اساس ضریب طراحی ۵:۱ است.

 

نحوه سفارش و خرید Alloy Sliding Choker Hook

برای اطلاع از قیمت و خرید قلاب S چوکر و انواع آن میتوانید با کارشناسان بخش فروش در فروشگاه اینترنتی ابزاربرند تماس حاصل فرمایید و کالای مناسب کار خود را سفارش دهید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلاب S چوکر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *