وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

Kara Mini Electric Hoist PA1200
(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت: 600 تا 1200 کیلوگرم به ترتیب در حالت های معمولی و سیم بکسل دوبل(دو لایه)
  • سرعت بالابر: 5 تا 10 دور در دقیقه به ترتیب در حالت های سیم بکسل دوبل(دو لایه) و معمولی
  • ارتفاع بالابر: 10 تا 20 متر به ترتیب در حالت های سیم بکسل دوبل(دو لایه) و معمولی
  • طول سیم بکسل: 20 متر و در حالت دو لایه 10 متر
  • قطر سیم بکسل: 6 میلی متر
  • اقلام همراه: قلاب دوم ، ریموت ، پیچ و مهره و اتصالات برای نصب ، دفترچه راهنما
  • گارانتی: یک سال ضمانت فنی به همراه دفترچه گارانتی
  • ولتاژ: 220 تا 240 ولت
point⭐ ۲۰ متر سیم بکسل فولادی نتاب
⭐دارای سیستم قطع کن حرارتی جهت محافظت از موتور
⭐ مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک فوقانی
⭐تولید شده تحت استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54
⭐بدنه از جنس استیل مقاوم مناسب استفاده در شرایط سخت کاری
⭐ ظرفیت 600 کیلوگرم بار تا ۲۰ متر درحالت معمولی
⭐ ظرفیت 1200 کیلوگرم بار تا ۱۰ متر در حالت سیم بکسل دوبل
⭐ یکسال ضمانت فنی
⭐ سیم پیچی موتور تمام مس
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالا ها
مرجوع کالا تا 2 روز در صورت معیوب بودن کالا
پرداخت در محل در استان تهران و البرز
ارسال با باربری، پست، تیپاکس، اسنپ باکس (تهران)، ارسال فوری با اتوبوس
استعلام موجودی، قیمت و مشاوره خرید 09121331087 یا 02166725123
فروش به شرکت ها با فاکتور رسمی
فروش به همکاران

ناموجود

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

این محصول محصولی به شدت با کیفیت از برند کارا می باشد. شاید در نگاه اول بگویید که من می توانم محصولی با قیمتی پایین تر از این محصول پیدا کنم، اما اگر این چنین فکر می کنید سخت در اشتباه هستید. وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با وجود اینکه نسبت به سایر وینچ های برقی قیمت بالاتری دارد اما به دلیل سیم پیچ تمام مس و کیفیت بسیار عالی و قطع کن خودکار و گارانتی ۱ ساله دیگر حرفی را برای گفتن نمی گذارد.

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

وینچ برقی دارای انواع مختلفی است که یکی از این محصولات وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 می باشد. این محصول بر خلاف که بر خلاف وینچ های دستی که با استفاده از نیروی محرکه اولیه دست کار می کنند، از نیروی برق به عنوان نیروی محرکه اولیه استفاده می نماید. اما به طور کلی از این وینچ برای بلند کردن، حرکت دادن و جابه جایی بار استفاده می شود.

 

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 یکی از تجهیزات کاربردی و بی‌نظیر برای محیط‌های صنعتی حرفه‌ای و بزرگ می باشد. این نوع بالابر با قدرت و سرعت بالا تولید می‌شود و به همین علت برای محیط‌های صنعتی بزرگ کارایی قابل توجهی دارد. البته این وینچ در فضاهای کوچک صنعتی نیز کاربرد زیادی دارد.

 

هر کارگاه، کارخانه، رستوران، محیط صنعتی بزرگ یا کوچک و… برای جا‌به‌جایی مواد، محصولات، تجهیزات و قطعات خود نیاز به بالابری داشته باشد از وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 استفاده می شود. صاحبان صنایع همواره از گذشته تاکنون ابزارها و تجهیزات متعددی را برای حمل‌ونقل قطعات در نظر می‌گرفتند. با این حال در بیشتر موارد این نوع تجهیزات هزینه‌های بسیاری را به خود اختصاص می‌دادند. ضمن اینکه استفاده از آن‌ها در هر محیط و مکانی امکان‌پذیر نبوده است.

 

هر محیط کاری صنعتی و کارگاهی بسته به نوع خدمات می‌تواند نیاز به وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 داشته باشد. این وینچ بالابر برقی با توجه به حجم و وزن کم، سرعت و ایمنی بالا، انعطاف و کارایی قابل توجه و… گزینه‌ای مناسب و اقتصادی برای استفاده در محیط‌های صنعتی حرفه‌ای بزرگ یا کارگاهی محسوب می شود.

 

نحوه نصب وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 به دو صورت نصب می گردد:

  •  بدون استفاده از قرقره:  در این حالت قلاب وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 مستقیم و بدون واسطه، به جسم مورد نظر متصل می شود و جسم را جابجا می نماید.

 

  • با استفاده از قرقره:   در این حالت از یک قرقره قلاب دار استفاده می گردد، به طوری که سیم بکسل را از قرقره رد نموده و قلاب سیم بکسل را به محلی که در بدنه وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 نصب شده است وصل می کنیم و قلاب قرقره را به جسم مورد نظر وصل نموده و جسم را جابجا می کنیم. در این حالت با توجه به قانون قرقره ها، نیروی مورد نیاز برای جابجایی نصف می شود یا به بیان دیگر دو برابر وزن حالت اول می توان جابجایی نمود. بدیهی است در این حالت سرعت جابجایی نیز نصف خواهد شد.

 

مشخصات کلی  وینچ برقی تکفاز کارا ۶۰۰  به ۱۲۰۰ (Kara Mini Electric Hoist PA1200)

⭐ ۲۰ متر سیم بکسل فولادی نتاب
⭐دارای سیستم قطع کن حرارتی جهت محافظت از موتور
⭐ مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک فوقانی
⭐تولید شده تحت استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54
⭐بدنه از جنس استیل مقاوم مناسب استفاده در شرایط سخت کاری
⭐ ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم بار تا ۲۰ متر درحالت معمولی
⭐ ظرفیت ۱۲۰۰ کیلوگرم بار تا ۱۰ متر در حالت سیم بکسل دوبل
⭐ یکسال ضمانت فنی
⭐ سیم پیچی موتور تمام مس

 

کاربرد وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

• سیم بکسل وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 می‌تواند به شکل تک لایه و دولایه مورد استفاده قرار ‌بگیرد. هر کدام از این حالت‌ها می‌تواند در موارد خاصی کارایی داشته باشند.

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با قلاب قرقره استاندارد عرضه می‌ گردد و همین قرقره استاندارد زمینه را برای دوبرابر شدن توان و ظرفیت بالابر فراهم می‌ نماید. به‌عنوان مثال زمانی که ظرفیت این دستگاه‌ها به شکل ۶۰۰ به ۱۲۰۰ کیلوگرم توصیف می‌ گردد، منظور این است که ظرفیت این بالابر در وضعیت عادی و سیم بکسل تک لایه معادل ۵۰۰ کیلوگرم و در زمان دوبل شدن سیم بکسل به ۱۲۰۰ کیلوگرم افزایش پیدا می کند.

• زمانی که سیم بکسل به حالت U یا دو لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد‌، طول سیم بکسل (ارتفاع کاربری دستگاه) به نصف می‌رسد. سرعت وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 در وضعیت عادی برابر با ۱۰ متر بر دقیقه و در حالت دوبل شده معادل با ۵ متر بر دقیقه می باشد.

 

مشخصات فنی وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 دارای گیربکس، موتور، ترمز، عامل کششی، درام و قلاب می باشد. موتور در نظر گرفته شده برای این بالابر برقی تکفاز از نوع موتورهای مگنتی می باشد. این موتورها جذب قطعات را با نیروی الکترومغناطیسی فراهم می‌ کنند.

• سیم پیچی وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 کاملاً مسی بوده و دستگاه مجهز به سنسور حرارتی می باشد. بنابراین دمای دستگاه به‌طور اتومات کنترل می‌ گردد.

• ضریب اطمینان وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 بر اساس استانداردهای مشخصی طراحی و تولید شده و نسبت به سایر جرثقیل‌ها در وضعیت مناسبی قرار دارد.

• برای تولید وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 از آلیاژهای مستحکم همچون چدن، فولاد و آلومینیوم استفاده می گردد و چرخ دنده آن از جنس فولاد می باشد.

• سیم بکسل استفاده شده در وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200، سیم بکسل کامپکت فولادی می باشد که مقاومت و تحمل بار زیادی در ارتفاع دارد. همچنین این نوع سیم بکسل به علت بافت و ساختار مخصوص خود در هنگام بارگیری در ارتفاع پیچشو چرخش نخواهند داشت که مزیت خوبی به حساب خواهد آمد.

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با معیارها و استانداردهای اروپایی طراحی جرثقیل به بازار عرضه می‌شود و به همین علت از ایمنی قابل توجهی برخوردار می باشد. این مسئله احتمال بروز حادثه در حین جابجایی قطعات و تجهیزات را به حداقل ممکن می‌رساند. از این رو این وینچ کارگاهی بسیار مورد استقبال کارفرمایان و صاحبان صنایع قرار گرفته است.

• نوع استاندارد وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با سیم بکسل ۲۲ متر عرضه می‌ گردد. شما می‌توانید بر حسب نوع نیاز و در مواقع ضروری این سیم را تا ۴۵ متر نیز افزایش دهید.

 

دلایل استفاده زیاد از وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

  • وزن کم و حمل و نقل راحت وسریع، وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 را به بالابر، پرتابل و قابل حمل تبدیل نموده است و با وجود سیستم برق تکفاز در این مدل وینچ برقی، می توان آن را در هر جایی که به حداقل برق معمولی ۲۲۰ ولت دسترسی داشته باشد استفاده نمود.
  • راه اندازی و نصب آسان، در راه اندازی وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 هیچ نیازی به دانش و مهارت تخصصی ندارد و به راحتی می توانید با استفاده از قلاب های یو شکل درون بسته بندی این محصول و سپس متصل کردن آن به برق به راحتی از آن استفاده نمایید.
  • نصب در ارتفاع و یا روی زمین، وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 بر خلاف دیگر بالابر ها که عموماً فقط قابلیت نصب در ارتفاع را دارند این قابلیت را نیز دارد که با استفاده از یک شاسی و یک خرک ساده، در قسمت مورد نظر با توجه به نیاز روی زمین نصب گردد و با استفاده از قرقره های مرکب نیروی کششی را در راستا و جهت هایی که نیاز دارید منتقل نماید.
  • افزایش طول سیم، طول سیم بکسل مصرفی برای وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 بیست متر است. اما با توجه به سادگی ساختار این وینچ تکفاز می توان طول سیم را به راحتی به هر مقدار که نیاز باشد تغییر داد.
  • امکان افزایش توان به ۲ برابر، این وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 به گونه ای طراحی شده است که می توان با استفاده از یک قلاب غیر استاندارد که معمولاً به عنوان یکی از لوازم جانبی در بسته بندی این وینچ موجود می باشد توان این وینچ را ۲ برابر کرد. با دوبل کردن سیم بکسل توسط قلاب قرقره توان وینچ نیز افزایش پیدا خواهد کرد؛ اما این عمل ارتفاع کاربری را به نصف کاهش خواهد داد؛ به طور مثال در حالت استاندارد ارتفاع کاربری ۲۰ متر را به ۱۰ متر کاهش می دهد.

 

برند های عرضه کننده وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

  • الکتریک هویست
  • دایکو
  • ویتال
  • استرانگ
  • محک
  • تیمکس
  • رونیکس

 

قیمت  و خرید وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با قابلیت کشش و توانایی بلند کردن بار از زمین طراحی و ساخته می شود. قیمت این بالابر برقی کوچک بستگی به قابلیت کشش، ظرفیت تناژ و  قدرت جا به جایی آن دارد.

 

در ساختمان ها قیمت وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 بسیار به صرفه و پرکاربرد می باشد زیرا هزینه آن بین ۱٫۵ الی ۵ میلیون تومان می باشد درصورتی که بالابر ساختمانی حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

 

ویژگی های اصلی وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

✓ امنیت بالا
✓ وزن کم
✓ جاگیر نبودن و ابعاد کوچک
✓ مصرف کم
✓ سرعت بیشتر در مقایسه با جرثقیل های برقی

 

انتخاب وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 با کیفیت و اصل

برای انتخاب وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 مناسب و کارآمد نیازمند به یکسری پارامتر هاست که از جمله مهم ترین این پارامتر ها قدرت و سرعت می باشد و از مورد های بعدی مکان مورد استفاده می باشد که مختصرا شرح واضحی داده می گردد.

 

برای مثال وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 که انتخاب می کنید باید دارای سرعتی مناسب باشد که وینچ باسرعت بالا و کنترل نشده آسیب بزرگی به سیم بکسل و در کل به وینچ وارد خواهد کرد. در وینچ بالابری اغلب از نسبت تبدیل ۱:۴۸ الی ۱:۵۶ در گیربکس ها استفاده می گردد که میانگین سرعت زیر بار حدود ۲۰ متر بر دقیقه است.

 

همچنین باید در نظر گرفت که وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 از قدرت مناسبی برخوردار باشد. وینچ که از قدرت بالاتری برخوردار می باشد چندان هم خوب نیست؛ زیرا آن کار نیازمند به داشتن این چنین قدرتی نبوده هم اینکه در تهیه وینچ مبلغ بیشتری پرداخت می شود و هم این که بخشی از انرژی تولید شده استفاده نمی گردد و خود اتلاف در امر انرژی است.

 

بحث بعدی در مورد مکان اجرا است؛ برای مثال در مکانی که گاز های قابل اشتعال وجود دارد نمیتوان از الکترووینچ یا موتوروینچ استفاده نمود و بنا به صلاح از وینچ های هیدرولیکی یا پنوماتیکی استفاده باید کرد. و یا در صنایع دریایی باید از وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200 استفاده شود که در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

 

برای مشاهده انواع وینچ کلیک کنید

مشخصات فنی

ظرفیت

600 تا 1200 کیلوگرم به ترتیب در حالت های معمولی و سیم بکسل دوبل(دو لایه)

سرعت بالابر

5 تا 10 دور در دقیقه به ترتیب در حالت های سیم بکسل دوبل(دو لایه) و معمولی

ارتفاع بالابر

10 تا 20 متر به ترتیب در حالت های سیم بکسل دوبل(دو لایه) و معمولی

طول سیم بکسل

20 متر و در حالت دو لایه 10 متر

قطر سیم بکسل

6 میلی متر

اقلام همراه

قلاب دوم ، ریموت ، پیچ و مهره و اتصالات برای نصب ، دفترچه راهنما

گارانتی

یک سال ضمانت فنی به همراه دفترچه گارانتی

ولتاژ

220 تا 240 ولت

فرکانس

50 تا 60 هرتز

1 دیدگاه برای وینچ برقی تکفاز ۱۲۰۰ کیلویی کارا مدل PA1200

  1. 5

    hossein sheikhlar پاسخ

    سلام. من بعد از بررسی زیاد و تماس با ابزاربرند و گرفتن مشاوره این محصول رو خریداری کردم. این محصول رو برای من سر وقت و به موقع فرستادن و من در کل راضی هستم. ممنون از ابزاربرند

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *