کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس مدل BS-AC50

Silent air compressor 50 liter boss
دسته: برند: باس
ویژگی‌های محصول
  • جنس دینام: تمام مس
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالا ها
مرجوع کالا تا 2 روز در صورت معیوب بودن کالا
پرداخت در محل در استان تهران و البرز
ارسال با باربری، پست، تیپاکس، اسنپ باکس (تهران)، ارسال فوری با اتوبوس
استعلام موجودی، قیمت و مشاوره خرید 09121331087 یا 02166725123
فروش به شرکت ها با فاکتور رسمی
فروش به همکاران

ناموجود

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس مدل BS-AC50 یکی از قدرتمندترین ابزار برای تامین نیروی لازم برای کار با ابزار آلات بادی است. از این کمپرسور بادی برای استفاده ابزار آلات مانند انواع میخکوب و چکش ها و منگنه کوب های بادی و پیستوله های رنگ پاش بادی ،پرچ کن ها و… استفاده می شود. کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس بر اساس حجم مخزن دسته بندی شده اند. مدل هایی که سبک تر می باشند قابلیت حمل دارند و کمپرسور های باد سنگین تر نیز اکثرا دارای چرخ برای حمل کردن می باشند.

 

اگر قصد خرید اره یا بالابر ساختمانی را دارید می توانید کلید کنید.

کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس مدل BS-AC50

کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس، نیاز به هیچ روان کننده ای ندارد و از روان کننده های دائمی (مانند هوا) برای آن استفاده می گردد. فیلتر هوای این نوع کمپرسور باید مرتب سرویس شود.

 

کارکرد اجزای کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس

✨ مخزن های (Air Receiver) هوای فشرده، برای ذخیره هوای خروجی کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس که از آن استفاده می شود و با توجه به میزان فشار مورد نیاز، دارای فشار کاری متفاوتی است که معمولآ بین ۸ بار تا ۱۳ بار متغیر می باشد.

 

✨ میکرو فیلتر ها (Micro Filter) تجهیزاتی می باشند،  که برای جذب ذرات غبار و روغن و ناخالصی های موجود در هوای فشرده می باشند. برخی از میکرو فیلترها عبارتند از: پری فیلتر، میکرو فیلتر اولیه ، میکرو فیلتر ثانویه و میکرو فیلتر سیلیکونی ، درایر جذبی (Adsorbtion Dryer) شامل دو برج فولادی همراه با مواد جاذب و شیرهای تخلیه برقی. این مواد جاذب، بخار آبی را که در مسیر هوای فشرده قرار دارد تا میزان بسیار زیادی جذب می نمایند. نقطه شبنم = حدود -۴۰ C.

 

✨ درایر تبریدی – خشک کن (Refrigeration Air Dryer ) عملکردی شبیه به یخچال را دارد، به طوری که هوا را سرد کرده و ذرات بخار آب موجود در هوا در اثر این سرما به آب تبدیل می شوند و از راه شیرهای تخلیه، خارج می شوند. نقطه شبنم این کمپرسورها = حدود +۲ C می باشد.

 

✨ تله آبگیر و روغن گیر یا میکرو تراپ (Micro Trap)  بعد از کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس نصب می گردد و ذرات آب و روغنی را که در هوای خروجی از کمپرسور وجود دارد را جذب نموده و از ورود این ذرات به مخزن جلوگیری می نماید.

 

✨ اتو درین(auto drean) که تخلیه اتومات مخزن میباشد.این وسیله در زیر مخزن نصب شده و به صورت زمان بندی شده ، مخزن را تخلیه می نماید.

 

نکات مهمی که شما را در خرید کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس یاری می کند

✅ دانستن اصول پایه: ابزار های بادی که مورد نیازتان است را ، تجزیه و تحلیل نمایید. آیا شما قصد دارید از کمپرسور باد برای کارهای سنگین صنعتی استفاده نمایید یا قصد دارید از آن در اطراف خانه ی خود برای کارهای معمولی مانند باد کردن لاستیک خودروتان استفاده کنید؟

اگر شما استفاده ی صنعتی از کمپرسور هوا داشته باشید، ممکن است به کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس و یک مخزن نسبتا بزرگ نیاز داشته باشید. همچنین اگر بخواهید از کمپرسور خود در اطراف خانه ی خود استفاده کنید ممکن است به یک کمپرسور پرتابل با مخزن کوچک نیازمند باشید.  حجم و فشار دستگاهی را که نیاز دارید در نظر داشته باشید. به طور قطع، دستگاههای سنگین تر، حجم و فشار بیشتری را نیاز خواهند داشت. اگر کمپرسور شما بیش از حد بزرگ باشد، به زمان زیادی برای پر شدن آن نیاز دارید و در نهایت بهره وری شما کاهش خواهد یافت.

 

کمپرسورهای پیستونی ۳ فاز، از دو پیستون یا بیشتر برای فشرده کردن هوا استفاده می نمایند و دارای مخزن های بسیار بزرگی هستند. کمپرسورهای تک فاز، برای کارهای سنگین در کارگاهها مورد استفاده قرار می گیرند. کمپرسورهای پرتابل معمولا در صنایع و زمان هایی که کارها به صورت پیوسته انجام می شود مورد استفاده قرار می گیرند.

 

از کمپرسور های هوا معمولا در خانه ها نیز استفاده می شود. نهایتا با بررسی تمامی عوامل همچنین قیمت کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس و مشورت با فروشنده های کمپرسور می توان تصمیم نهایی را در رابطه با خرید کمپرسور بگیرید. بهترین گزینه برای استفاده از کمپرسور در خانه،کمپرسور های ۱۰ الی ۳۰ لیتری یخچالی یا اویل فری می باشند که دارای صدای کمی هستند و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند.

 

اما کمپرسور های پیستونی به شدت دارای صدا و لرزش هستند و به محض روشن شدن ، احتمالا هم خودتان و هم همسایگان از صدای زیاد، ناراضی خواهید شد. اگر هم کمپرسوری برای کار های سنگین می خواهید ما به شما کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس مدل BS-AC50 را پیشنهاد می دهیم که هم بی صدا می باشد هم دارای مخزن نسبتا حجیمی می باشد.

مشخصات فنی

جنس دینام

تمام مس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمپرسور باد سایلنت ۵۰ لیتری باس مدل BS-AC50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *