ترولی جرثقیل برقی

Electric crane trolley
ویژگی‌های محصول
  • کاربرد: صنعتی ، کارهای ساختمانی ، مکانیکی و …
  • منبع تغذیه: برق
  • جنس بدنه: فولاد
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالا ها
مرجوع کالا تا 2 روز در صورت معیوب بودن کالا
پرداخت در محل در استان تهران و البرز
ارسال با باربری، پست، تیپاکس، اسنپ باکس (تهران)، ارسال فوری با اتوبوس
استعلام موجودی، قیمت و مشاوره خرید 09121331087 یا 02166725123
فروش به شرکت ها با فاکتور رسمی
فروش به همکاران

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

جرثقیل دستی را برای جا به جایی و حمل و نقل اجسام به صورت عمودی مورد استفاده قرار می دهند، اما اگر شما قصد جا به جایی اجسام به صورت افقی را دارید کافی است که جرثقیل را به یک ترولی جرثقیل برقی وصل کنید.

ترولی جرثقیل برقی

جرثقیل دستی می تواند اجسام سنگین را به صورت عمودی حرکت دهد. با توجه به ساختار اساسی جرثقیل دستی، با این حال، تنها حرکت عمودی اشیاء توسط این جرثقیل امکان پذیر می باشد. ولی تصور کنید ما باز می خواهیم اجسام را به طور افقی در جهت خاصی حرکت دهیم. اتصال جرثقیل دستی به ترولی جرثقیل برقی کافی می باشد.

 

نحوه کارکرد ترولی جرثقیل برقی

ترولی جرثقیل برقی به ریل خود متصل شده است و با چرخ های تعبیه شده می توان آن را به راحتی در جهت ریل (تیر) حرکت داد. در پایین ترولی برقی یک حرکت محلی برای آویزان کردن جرثقیل دستی وجود دارد، بنابراین با ترکیب جرثقیل برقی و چرخ دستی، می توانید اشیاء را به صورت عمودی و افقی در امتداد ریل (تیر آهن) حرکت دهید.

 

علاوه بر ترولی های ساده نوعی از ترولی جرثقیل برقی هم وجود دارد که به راحتی با وجود گیربکس در آن و سیستم تعیین میزان سرعت، جا به جایی اجسام بدون نیاز به نیروی فردی صورت می‌گیرد. این نوع از ترولی برای حرکت های کم سرعت و آسان تولید شده‌ و با توجه به وجود گیره های اتصال، هر نوع آسیب یا ضربه که سبب توقف ریل شود را دفع می‌کند و مانع از رها شدن ریل می‌ گرددهمچنین لبه های چرخ سبب ثبات حرکت ترولی هنگام جا به جایی می‌ گردد.

 

مشخصات ترولی جرثقیل برقی

منبع تغذیه ترولی جرثقیل برقی، برق است که بعد از اتصال به برق توسط ریموتی که دارد می‌توان آن را کنترل نمود. از این محصول در مکان‌های که تعداد دفعات بارگیری و جابجایی کم می باشد، استفاده می شود. ظرفیت تحمل ترولی جرثقیل برقی ۱ تن به بالاست. ترولی یا ریل برقی ، چرخ های مجهز به بلبرینگ و روانکار نیز دارد.

 

بعد از اتصال به ریل یا تیر ، با چرخ های تعبیه شده می‌توان ترولی جرثقیل برقی را در جهت مستقیم ریل حرکت داد و می‌توان اشیا را به صورت افقی و عمودی در امتداد تیر آهن (ریل) حرکت کند. این ریل جرثقیل برقی دارای بدنه ای از جنس فولاد با استقامت و مقاومت بالا است و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد. این محصول از کیفیت ساخت و کارایی بالایی برخوردار بوده و برای جلوگیری از زنگ زدگی رنگ کاری شده است.

 

ویژگی های ترولی جرثقیل برقی

وضعیت غلطک های کناری ترولی جرثقیل برقی حرکت ملایمی را، حتی در مسیر شعاع قوس حداقل  تضمین می نماید و نیز عمل حرکت جانبی را با رعایت خارج نشدن از ریل مسیر به گونه ای عالی انجام می دهد. ویژگی های این ترولی ها عبارت اند از:

  • ساختار گیربکسی ساده
  • بالانس بهتر به دلیل برخورداری از موتور دنده ای سبکتر
  • طیف انواع سرعت : تک سرعت آرام ، تک سرعته استاندارد، دو سرعته

 

کاربرد ترولی جرثقیل برقی

از ترولی جرثقیل برقی در محیط های کوچک کارگاهی یا گاراژ ها یا کارخانه های تولیدی برای جا به جایی و حمل و نقل بارهایی که وزن کمی دارند استفاده می‌کنتد. همچنین اگرچه این دستگاه سرعت بالایی ندارد اما به دلیل قیمت پایین و مناسب آن، استفاده از این دستگاه در مکان هایی که سرعت جا به جایی در آن ها حائز اهمیت نیست مناسب می باشد.

مزیت های استفاده از ترولی جرثقیل برقی

با توجه به تمام توضیحاتی که در بالا ذکر شد متوجه خواهید شد که تولید ترولی جرثقیل برقی چه مقدار کار جا به جایی را آسان می‌کند و علاوه بر آن استفاده از این وسیله مزایای دیگری هم دارد که در ادامه خواهید فهمید:

  • استفاده از ترولی جرثقیل برقی قدرت کار نیروهای کار را افزایش می‌دهد.
  • استفاده از ترولی جرثقیل برقی میزان خسارت به بار را به حداقل می‌رساند.
  • خدمات به صورت مرتب‌تر و راحت‌تری مدیریت می‌شوند.
  • به راحتی می‌توانید مقدار بار بیشتری را در زمان کمتری حمل نمایید.
  • در استفاده از توان نیروی کار و هزینه بسیار صرفه‌جویی می‌ گردد.

 

خرید ترولی جرثقیل برقی

معتبرترین برندها در زمینه تولید ترولی جرثقیل برقی می‌توان به برند ویتال اشاره نمود که انواع ترولی حرکتی ساده و برقی را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند. لازم است که شما مطابق با کاری که قصد انجام آن را دارید پس از بررسی انواع ترولی به خرید ترولی جرثقیل برقی موردنیاز خود بپردازید.

 

مشخصات فنی

کاربرد

صنعتی ، کارهای ساختمانی ، مکانیکی و …

منبع تغذیه

برق

جنس بدنه

فولاد